Twitter Facebook instagram Youtube

Lloguer de bicicletes

En bicicleta per la Via Verda

A l’alberg podeu llogar bicicletes per poder fer la Via Verda de la Ruta del Ferro i el Carbó.

En tenim de grans i petites, i si ho necessiteu, amb cadireta.

Us deixem casc i candau perquè quan arribeu a Ripoll pugueu lligar les bicicletes i anar a fer una volta per la vila de Ripoll.

Lloguer de bicicleta (val per tot el dia) 14€

Lloguer de bicicleta mig dia (retornar a les 13:30) 12€

Els hostes de l’alberg podeu reservar bicicletes enviant un correu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

lloguer bicicletes

Itinerari recomanat: Alberg Ruta del Ferro – Ripoll

10km (1% desnivell)

Ideal per fer tot l’any

Dificultat baixa

Tot el tram és asfaltat, passa per camps de conreu i pastura, pel bosc i pel costat del riu.

Temps aproximat: anar a Ripoll 35min, tornar 50min.

Voleu pujar el Taga?

Us proposem una ruta circular de 3 hores per pujar el cim del Taga (2.040m) des de Sant Martí d’Ogassa.

Excursió Taga

• 9 km (900m desnivell)
  • Dificultat baixa
  • Apta per a tots els públics

Podeu aparcar a Sant Martí d’Ogassa i seguir a peu la mateixa pista, en direcció al refugi Sant Jordi, a Coll de Jou. Des d’allà, si el dia acompanya, podreu veure el Pedraforca. Seguiu les indicacions pel Taga que tindreu a la dreta i seguint el filat del ramat enfileu cap a dalt. El cim l’acabareu de fer per la dreta, amb el regal de les vistes a les muntanyes del Ripollès. Un cop al cim: foto de rigor i discutiu si veieu Montserrat o altres cims que reconegueu*. De baixada torneu a agafar el mateix camí carenós però us convidem a seguir recte per fer la volta circular, seguint cap a Portella d’Ogassa, i baixar pel corriol fins a l’ermita. El poble que veureu a la vall és Sant Joan de les Abadesses.

*No és imprescindible.

Centre BTT del Ripollès

El Centre BTT del Ripollès, posa a la vostra disposició 21 rutes senyalitzades amb 4 nivells diferents de dificultat.
Amb més de 500km per les tres valls del Ripollès; Vall de Camprodon, Vall de Ribes i Baix Ripollès.
Trobareu el Punt d'Acolliment a l'Alberg rural Ruta del Ferro, situat a peu de la via verda al Parc de l'Estació, on s'ofereix informació sobre les rutes i lloguer de bicicletes, entre d'altres serveis.

Continuar llegint

La Ruta del Ferro i del Carbó

La Ruta del Ferro i del Carbó és un traçat de via verda de 12 km. Segueix l'antic traçat de la via del tren i les vagonetes que portaven el carbó de les mines d'Ogassa fins a Ripoll, passant per Sant Joan de les Abadesses, concretament pel costat de l'alberg Ruta del Ferro.

És ideal per fer en família, en bicicleta o a peu, per la seva poca dificultat.